Alla småbarnsföräldrar se hit!

Just nu så behöver Buzzador fler småbarnsföräldrar med barn födda i Januari 2010 eller senare.

Anledningen till det är för att Inför våren är det många spännande företag som är intresserade av att göra kampanjer med Buzzador. Just bebis- och småbarnsföräldrar är alltid en eftertraktad målgrupp - dels för att vi har många kunder inom just barnsegmentet, och dels för att bebisar tenderar att sluta vara bebisar efter ett (alldeles för kort) tag och vi därför behöver ständig "påfyllning".
Ju fler vi är inom målgruppen desto fler, större och roligare kampanjer för småknoddar kan vi ta oss an!

Att vara med i Buzzador är helt gratis och man får testa på en massa roliga kampanjer. Jag är själv med i Buzzador och testar just nu produkter från Natusan som jag fick hemskickade till mig för några veckor sedan. Så pröva på ni också, ni kommer inte att ångra er.
Hjälp buzzador att få in flera kampanjer som rör småbarns föräldrar och var med och testa massa roliga produkter under tiden.
Ni kommer inte att ångra er!

För att gå med i Buzzador så klicka HÄR!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: