Ta oss i kragen och göra i ordning hallen.

Här hemma har det hänt en hel del sen jag uppdaterade sist, vi har gjort om vardagsrummet och nu håller vi på att göra i ordning hallen. Så idag blir det till att pyssla med det, det ska spacklas och ryckas ut en massa spik som sitter i hela väggen, varför nu någon har spikat in en massa spik. Det är en bra fråga.
Dagarna för övrigt rullar på som vanligt, jag springer här hemma och plockar och städar, busar med Moa och umgås med sambon.
Sen var jag till ortopeden förra veckan och det beslutades att jag ska opereras så om 6-8 veckor så läggs jag på operations bordet för att få ordning på min höft.
Så jag hoppas på det bästa att det går att få den bättre så att jag slipper ha ont hela tiden.
För övrigt så har det inte hänt så mycket utan allt rullar på som vanligt.

Nu ska jag ta och springa vidare och fixa lite med hallen som sagt så det blir gjort någon gång.
Ni får ha det så bra sötnosar!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: