Utvald till Natusan kampanj :)

Jag vart erbjuden att delta i en kampanj för natusan förra veckan och nu är jag utagen så jag kommer att få hem 
ett paket med Natusan first touch bath och Natusan first touch baby oil.
Jag får en stor flaska av vardera produkt och även sju små flaskor av vardera produkt som jag tänkte dela ut till mina vänner som har barn så ni också får testa på produkterna så om någon är intresserad av att få hem två små flaskor med dessa produkter, rabattkuponger och en minifolder om natusan så är det bara att höra av er så kan jag skicka hem testerna till er när jag har fått paketet.
Den enda hållhaken är att ni måste tala om vad ni tyckte om produkterna så att jag kan framföra det på Buzzadors sida!

Kommentarer
Veronica, Mamma till Leo ♥

Meeeh, den kampanjen fick minsann inte jag någon förfrågan om, orättvist :P Jag fick Neutrogena ist :P Men du vet att jag vill ha ett par tuber ^^,

2011-03-31 | 22:07:27 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Malin, Mamma till Zelina

Jag vill mer än gärna testa det om jag får :)

2011-04-01 | 10:50:54 BLOGG: http://mammaflikkan.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: