Jag tävlar om en glass maskin :)

Jag är med och tävlar om en glass maskin från OBH NORDICA inne på noonewantsforever.blogspot.com



Jag hoppas verkligen att man har någon chans att vinna tävlingen för här hemma äter vi glass i massor och jag älskar choklad glass. Så jag skulle nog smaksätta min egna glass med choklad eller vanilj tror jag. Tänk vad skönt att kunna äta glass när man vill i sommar och bjuda sina nära och kära på hemma gjord glass :)
Så vi håller alla tummar och tår i huset här hemma och hoppas på att våran familj har turen att vinna en glassmaskin :)

Vill ni vara med och tävla om glassmaskinen så klicka HÄR för att komma till tävlingen!

" ice Cream maker från OBH Nordica är en snyggt designad glassmaskin för otåliga glassälskare. Varje skål rymmer två portioner (2 x 0,35l). Förvara skålen i frysen tills det är dags att använda den (skålen fungerar som frysblock). Vispa ihop smeten, häll ned smeten i skålen och kör sedan maskinen i 10-15 minuter tills glassen är klar. Glass innehåller oftast en rad e-ämnen och färgämnen. För många föräldrar känns det tryggt att göra sin egen glass med naturliga ingredienser. Allt som behövs är grädde, ägg, vanilj och socker för att få till en god gräddglass! "

Kommentarer
Tova

Aha, då förstår jag :)

Då gjorde du tvärtom som mig, flyttade upp istället för ned hihi ;)

Och Kramfors har man ju varit i några gånger under sin uppväxt hehe!

Kram

2011-04-20 | 16:38:27 BLOGG: http://trasslet.se




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: