less jag blir

Fan  vad less jag blir jag har inte sovit på hela natten å nu påstår en jävla lärare att vissa ska hålla på med projektarbetet medans andra ska arbeta med ett grupparbete. Men vafan man ska ju inte behöva göra mer än andra? det ska väl vara lika? Men tydligen så är det skillnad på folk och folk.
Känns som att den här dagen kommer bli en riktig piss dag. Å ont i läppen har jag sen jag tog ett nytt hål men det släpper väl, sen så har man fått tejpa ett jävla sår idag å för man var lite klantig men som sagt e huvudet dumt så får kroppen lida.
Men ja e så jävla less på dryga personer som ska lägga sig i allt, om dom bara kan sköta sitt å skita i allt annat så ska vi se att allting blir bra.
Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: