Lördag.

Inatt så har man sovit ungefär 3 timmar, så jag har sovit 4,5. - 5 timmar på två dygn så det är kanske inte så underligt att man är trött å e rödsprängd i ögonen. Sen så vill svullnaden i läppen inte ge sig fast jag har köpt en långre stav, men det kommer väl med tiden?
Men jag tror att det kan var en liten infektion i läppen men det löser väl sig om man använder nå sprit aktikt att göra rent med.
Sen har ja börjat med mina listor idag där det står hur mycket jag kissar på ett dygn och hur mycket jag dricker på ett dygn för att se om ja kissar mer än vad jag dricker eller inte på så mcket mera att skriva nu bara att jag e trött å snart ska åka iväg till Årsunda, bussen går 10.05 :D 

Tack allt trevligt folk som var med och grillade igår, jag tyckte att det var jätte trevligt :)
Kommentarer
Amanda

Tack själv älskling<3

2009-04-18 | 20:37:49




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: