tråkigt

jag har skit tråkigt just nu sitter och håller på med naturkunskapen men ja får se det positivt nu har jag fått sidan att fungera i alla fall :) Känner mig jätte duktig har redan gjort klart ett kapitel ur boken, längtar tills jag är klar med det där så jag slipepr tänka på det. För nu e det inte långt kvar till studenten. :D

tänkt lägga upp lite bilder på mig själv nu i alla fall :p








haha min söta maskot som jag fick av amanda :) tack gumman min, älskar dig gumman min<3





haha inte konstigt att man inte kan sova på nätterna ;P hehe







nu har ni fått lite bilder att titta på :D så nu orkar jag inte skriva nå mera :P men kommer kanske slänga in ett inlägg senare idag :)

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: