23/6-09

Idag så har jag varit på körskolan och det gick super bra att köra. Ska även dit imorgon och köra en sväng. Sen efter körskolan idag så träffade jag Heidi och vi åkte runt lite i Sandviken och var upp till Högbo en sväng och träffade en kompis. Sen så åt lite mat på Mcdonalds och sen var det dags att åka hem. Efter det så har jag bara legat hemma och taigt det lungt.
Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder från midsommar afton och från festen jag var på i Lördags så ni äntligen får se dom.

Bilderna från midsommar:



Maten som vi åt



En jätte äcklig och stor spindel som tog sig friheten att springa över golvet



Min efterrätt, jordgubbar och glass mums



En jätte tjock Sunne



Underbart söta Tyzoon

Nu tar vi lite bilder från festen:



Zinkan



Heidi och Zinkan



Flodda och Zinkan



Jag



jag och Zinkan tror vi är lite fulla haha



jag och Zinkan, han räddade mig från att gå i det blöta, kalla gräset i bara strumpor



Jag och Heidi



cristian, jag och Heidi



Davve och jag



Zinkan



Mattis väldigt full



Malin och Heidi



Jag och min älskade Heidi.

Jag vill tacka alla för en super trevlig helg och det måste göras om. Jag hade verkligen jätte kul.
Hoppas det inte är någon som tar illa upp för att jag har laddat upp bilderna på dom.

Och igår så var jag och min älskling och fiskade och jag fick upp en gädda på 1,5 kilo det var lite roligt tyckte jag. Och så var det jätte skönt att få komma ut i värmen och få lite frisk luft.
Lägger upp två bilder på fisken som skrämde livet ur mig. haha



Munnen på den



Hela fisken.

Så det var bilderna som jag har från helgen och midsommar.
Och imorgon ska jag upp tidigt för jag ska köra bil på körskolan och ska vara där vid kvart över åtta. Och då gäller det att vara utvilad.
Men jag slänger nog in ett inlägg imorgon.
Ha det så bra alla läsare.

Puss och kram

Kommentarer
Heidi

Tack för en trevlig dag:D

2009-06-23 | 22:09:07 BLOGG: http://heidiramstroom.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: