25/6-09

Igår så var jag och Elin på trafikskolan och pluggade lite teori vilket gick super bra. Och sen efter det så gick hon och jag till stadsparken och satt där och pratade och sen gick vi runt lite på stan och så var vi till dollar store för jag köpte tändare och efter det så var vi till maxi och köpt glass. Sen så kom Heidi och mötte upp oss och vi åkte iväg till en liten skuggigare plats. Vi satt och pratade i ungefär en timme och hade super trevligt. Så jag vill tacka föe en jätte trevlig dag.
Och Heidi gumman snart gäller det. :)
Men resultatet på min dag vart inte så lyckat jag hade glömt att smörjt in mig och var ute i solen i sju timmar så jag såg ut som en kräfta när jag kom hem och jag kan lova att det gör ont idag.



Och sådär såg min rygg ut igår AJ!!
Men tattueringen är i alla fall fin :)

Och idag har jag jobbat mellan halv åtta till ett och det har gått super bra. Arbetade med Maria som är en jätte trevlig tjej och tiden bara flög iväg. Men jag är trött efter att ha arbetat i värmen. Men vi hade så mycket tid så att vi till och med var ute och gick med några äldre i en halvtimme det var riktigt trevligt.
Och nu ligger jag bara här på sängen och vilar för jag är helt utmattad och orkar inte röra mig.
Men nu måste jag gå och smörja in mig igen känner jag för det börjar brännas på ryggen.
Men innan jag slutar skriva så ska jag lägga upp en bild på hur jag ser ut idag.



Så ser jag ut idag trött och sliten efter jobbet. Men den bilden bjuder jag på.

Men ni får ha det så bra alla läsare så hörs vi senare.
Puss och kram!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: