29/6-09 VARMT!

Har inte uppdaterat min blogg på ett tag och känner att det är dags igen. Men om ni tycker att jag uppdaterar för dåligt så beror det på att det är varmt ute, jag jobbar och har körskolan att passa så det blir inte så mycket tid över.
Idag så har jag jobbat och det gick jätte bra, åkte på att dela mediciner igen men det e inte så avancerat så det är helt okej. Sen i Söndags så jobbade jag också och i Lördags så var jag på Ockelbo marknaden. Hittade lite navelsmycken, långa linnen och strumpor. Men jag spenderade 800 kr. Men det var olidligt varmt att gå där på marknaden tyckte jag.
Sen har jag spenderat hela hlegen ute i Årsunda hos Robbans föräldrar vilket var väldigt trevligt men varmt som sagt. 
Men jag lägger upp lite bilder från helgen som har varit.
Sen lär jag gratulera Malin till sin fina flicka som hon fick den 20 Juni hon var jätte fin.
Nu kommer bilderna från i helgen.






Jag på marknaden



jag och mamma





Jag vid stugan när vi ska bada och fiska



Solnedgång



En bild på sjön

Så det var allt för den här gången. men jag skriver igen så fort jag får tid.

Ha det så bra i värmen alla läsare.
Kram

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: