Bilder från Fredagen 12/6-09 STUDENTEN! :D

Ja som ni ser på rubriken så tog jag studenten i Fredags och det var jätte roligt och jag hade jätte trevligt. Dagen började med att jag gick upp klockan halv fem och gjorde mig i ordning, sen klockan sju samlades vi vid skolan för att ha champange frukosten. Det vart en super trevlig stund med lite dricka och massa skratt. Efter det så bjöd lärarna på fika klockan åtta, det vart lite smörgåsar och tårta. Sen skickade vi runt mössorna för att alla skulle få skriva i dom. Efter det så bar det av till kyrkan, och där satt vi i ungefär en timme och sen bar det av till stadsparken och på vägen dit så lyckades man komma med i tidningen också.
Sen när vi kom fram till stadsparken så fick vi vänt en stund och sen fick vi gå upp på kullen där vi sjung våran sång sen så var det bara att springa ner från kullen till anhöriga och få blommor och skylt och så.
Efter det så fotades hela klassen och sen gick jag och Elin iväg för att vi skulle åka flak. Och vi satte oss där och åkte runt i stan och hade jätte roligt sen så bar det av hemåt för lite fika och så. Sen så åkte jag till Andreas så jag var där vid åtta för att förfesta. tack Amanda, Sarah, Matilda, Heidi och Malin för en super trevlig kväll hos Andreas. Sen så bar det av till Lobby och där så sprang jag runt med Matilda, Malin, Heidi och Zinkan. Tack för en super trevlig kväll på krogen det måste göras om. Och sen åkte jag hem vid två och det var Heidi som ordnade så jag fick åka med hennes Kim tack gumman.
Sen var det bara att ta och sova när man kom hem men jag hade en super trevlig dag.
Och nu får ni stå ut med att det blir mycket bilder, eftersom att jag lägger upp från hela dagen, kvällen och natten.

Bilder från champange frukosten:



Jag



Amanda vänster jag till höger



Nästan hela klassen på bild


Bilder från fikat med lärarna:



Så fint hade dom dukt och nästan hela klassen kom med på den här bilden



Andreas till vänster och Jurik till höger ( dom e inte full )



Hela klassen samlade

Bilden som var med i tidningen från tåget:



Jurik till vänster, Andreas breved, jag längst ut till vänster och Elin brevid mig, mellan Jurik och Andreas så syns Matilda och Emelie går längst till höger.

Bilder från flaket:



Jag



Alla på flaket



Andreas fina väst




Malin ochy Matilda mina älsklings flickor :)



Jag och Dalal



Elin min älskling



Andreas och Dalal

Bilder från förfesten:



jag på förfest



Jag och Malin



Jag och Matilda



Malin
j


Amanda, Sarah och Matilda

Bilder krogen:



Jag och Zinkan



Jag,Matilda och Emelie



Johanna

Så det var bilderna från i Fredags hoppas ni blir nöjda över dom.

Ha det så bra alla läsare.
Puss och Kram





Kommentarer
zinkaN

HAHAHA, mycket söt bild!^^ ;D

2009-06-15 | 18:12:47 BLOGG: http://zinkan.blogg.se/
Malin

Grattis grattis till studenten! =)

2009-06-17 | 11:10:04 BLOGG: http://maliiingustavsson.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: