01:22

Fan nu är klockan 01:25 å jag e klar vaken, när ska jag få sova ordentligt? Fan man kan ju inte hålla sig vaken flera nätter i rad. Förstår inte varför ja inte kan sova, det måste ju finnas någon anledning men kan inte komma på den. Men tur att det finns cigg, tv å en massa bra vänner ute på msn mitt i natten. Utan det så vet jag inte vad jag hade gjort då hade jag nog blivit tokig.
Å imorn så e det dags för skola igen, känns skit tråkigt nu när man har varit långledig men snart så e det slut :D
Och imorn har jag utvecklingssamtal också eller ja av vecklingssamtal som lärarna säger nu i 3 an :P hehe.
Men det kommer nog att gå super bra antar ja.För jag har ju legat i nu sista terminen.
Och på tal om ingenting sjukhuset i Gävle ska ja fan strypa, min läkare på Vallhov hälsocentral skickade en remiss dit och jag fick en vårdgaranti på 90 dagar och det inebär att jag var garanterad en tid inom 90 dagar och då skulle jag ha haft en tid senast i Måndags 4 Maj men inte fan har jag fått nå tid i brevlådan!! Jag blir så jälva less på den här sjukvården. Ja menar vafan lovar man en sak så ska man väl hålla det men tydligen inte. Men mamma skulle ringa dit imorn och höra vart min tid hade tagit vägen för jag kan inte ringa själv eftersom att jag går i skolan då tyvärr.
Så jag får hoppas på att det löser sig så ja får komma dit och kolla upp vad som e fel med mig för det skulle ju vara intressant att veta.

Men nu kommer jag inte på något mera att skriva men ja slänger in ett inlägg imorn i skolan när ja får tråkigt på någon lektion och gör jag inte det så blir det väl när jag har kommit hem ;)
Men nu ska ja ut å ta en cigg å sen titta lite på tv.

Godnatt och sov så gott alla blogg läsare / Barbiedoll

Kommentarer
Amanda

NAW! Jag saknar dej så jag blir tokig älskling. Du är så jävla underbar! Utan dej hade jag inte funnits idag! Du och jag mot världen älskling!!!! <3<3<3<3<

2009-05-06 | 01:38:33




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: