26/5-09

Idag har jag sovit bra länge, jag vaknade ungefär vid tjugo över tolv. Jag förstår inte att jag kan sova så länge det brukar jag inte kunna göra, fast okej jag somande tre i natt så det kanske beror på det.
Idag så kanske man ska upp till Högbo med lite folk och sola, grilla och sen ut och gå där, det kommer att bli super trevligt. Så vi skulle troligtvis åka upp dit så vi var där vid fyra ungefär.
När jag hämtade posten idag så mötes jag av ett lönekuvert och vart super glad men när jag öppnade det så minskade leendet mer och mer. Jag fick bara 3400 i lön och jag hade förväntat mig mera. Men sånt är livet och man ska egentligen inte klaga det kunde ha blivit så att jag inte fick någonting alls.
Jag längtar till helgen för på Fredag så blir det troligtvis studentskivan på Lobby och på Lördagen så blir det cruising här i Sandviken. Och efter det så ska jag och Robban ut till Årsunda och hjälpa till att göra i ordning allt inför studenten.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, jag funderar på att hoppa in i duschen så man är klar när det är dags för åka upp till Högbo. Men jag lägger upp lite bilder också.



Min lön den här månaden



Cruising på Lördag gud så roligt



Och sådär gott folk ser jag ut idag, ruffsigt hår och osminkad. Ser helt crazy ut

Men nu ska jag ta och hitta på något annat att göra men jag lägger upp ett inlägg senare idag när jag kommer hem från Högbo och då får ni en massa bilder också. Det kanske blir ett inlägg innan det också men det visar sig.

Ha det bra alla läsare!
Kram


Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: