betyg

Jag sa ju att jag skulle skriva ut mina betyg här så här nedanför kommer dom ;)

Matematik A:  G
Samhällskunskap A :  G
Trafikkunskap :  G
istoria A: G

Engelska A:  VG
Bild:  VG
Idrott och hälsa A :  VG
Svenska A:  VG
Svenska B: VG
Datorkunskap:  VG
Medicinsk grundkurs:  VG
Vård och omsorg: VG
Psykologi A:  VG
Människan socialt och kulturelt:  VG
Social omsorg:  VG
Självförsvar:  VG

Religionskunskap A :   MVG
Arbetmiljö och säkerhet:  MVG
Omvårdnad:  MVG
Utvecklingsstörning och andra funktionshinder:  MVG


och så är det 7 kurser som inte är betygsatta ännu. Så sådär ser det ut. Tycker personligen att det är rätt bra betyg men det kunde ha varit bättre ;) men det ska väl duga till ett slutbetyg antar jag :)
Men nu så ska jag titta på Rent hus så ja slänger in ett inlägg senare igen när jag har tittat färdigt på det.

/ Barbiedoll
Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: