jadu

Jadu vad ska man säga? Kan börja med att förklara för alla att jag jobbar extra som modell,
tar mycket foton i olika stiler men det betyder inte att jag är lättfotad som hälften av sveriges killar verkar
tro, jag är så less på fördomar om att snygga tjejer vrakar och väljer.
Jag har min underbara Robban och jag håller mig till honom och det spelar ingen roll om jag jobbar extra som modell eller inte.
Förstår inte hur vissa killar tänker, men tänker absolut inte dra alla killar över en kant då jag själv har en rad med underbara killkompisar.
Men nu till något roligare, just nu så känner jag mig skapligt pigg och börjar nästan tro att det är slutet på min förkylning,
och jag måste säga att det känns helt underbart.
Är så less på att ligga hemma och vara sjuk nu.
Sen så har jag sett att antal läsare av min blogg har ökat och jag tackar alla er som läser den.
Det är ni som gör det roligt att skriva, och jag tycker det är kul att ni vill följa min vardag.
Ikväll så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag funderar på att titta på rent hus och sen kanske åka ut en sväng och köra lite bil.
Känns som att det kan behövas nu när det inte är så långt kvar tills jag börjar på körskola.
Jag var ut och tog en rökpaus i bloggandet så nu finns det till och med bildbevis på när jag syndar, så jag kommer att
lägga upp några av dom i det här inlägget så har alla läsare något att skratta åt.







Så nu har ni fått några bilder, ni har till och med fått en bild på att jag röker b cigaretter som dessutom är importerade.
Jag kan inte förstå att jag har börjat röka egetligen, har snart rökt i sex år och trivs ganska bra med det
men egentligen så var det väldigt dumt att börja och
det är synd att det är så svårt att sluta. Men någon gång i livet så kommer jag
antagligen att vara så smart så att jag lägger av med dom här dumheterna.
Men som sagt just nu så trivs jag väldigt bra med mitt rökande och speciellt
nu när det äntligen börjar att bli varmt och skönt ute.
Tänkte att jag skulle lägga upp två bilder på hur en trött och sliten Jessi ser ut, men jag förvarnar er för att det
ena bilden är en riktig "fjortis" bild om man nu får säga så.





så sådär mina kära läsare ser jag ut idag.
Men jag kanske slänger in ett inlägg senare idag annars så får ni sova så gott och ha det så
bra så hörs vi igen imorgon.

Puss och kram

Kommentarer
Malin

Du får ta och bli på tjocken som mig, då kan man sluta röka. Tror fan att det är omöjligt annars. Jag är fortfarande sugen när jag ser någon stå och röka och känner lukten, så dum som jag är så börjar jag förmodligen igen! Haha.

Gud va långt hår du har fått, haft i gödingsmedel eller? =P Ge mig håret!! =)=)

rattantajtan_682@hot... är min msn förresten.

2009-05-20 | 22:35:28 BLOGG: http://maliiingustavsson.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: