lektion

Nu har man lektion i Sjukvård och vi pratar om operationer. Rätt intressant att lyssna på faktiskt men känner att jag har lite svårt att hänga med just nu. Men ja får ta igen det sen när ja kommer hem så det blir till att plugga då.
Hade utvecklingssamtal för en stund sedan eller ja ja avvecklingssamtal som dom säger nu :P Och det gick skit bra. Hade en massa fina betyg ja skriver ut dom när jag kommer hem ifall någon är intresserad av att se vilken "pluggis" jag är ;)
Fick kläderna som jag har beställt från stundentföretaget idag också , eller kläder å kläder ett par hotpants och en bikini. Men dom såg skit fina ut men får se om dom passar, ja ska pröva dom när ja kommer hem men ja får väl hoppas på det bästa :)
Sen så har vi fått reda på tiderna till studenten idag. Fan vad nice så klockan 11.30 så står vi i stadsparken så ja hoppas att alla mina nära å kära kommer vara där och gratta mig då för det tycker jag har gjort mig förtjänt av ;P hehe..
Men nu ska jag väl hänga med lite på lektionen så jag får de rätta svaren på frågorna inför provet så man har lite att plugga med :D
Men ja slänger in ett inlägg sen när jag kommer hem igen.

Puss/Barbiedoll
Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: