skönt

 Nu är jag hemma igen efter promenaden, vi var ute och gick i en timme så nu kan man klappa sig själv på axeln och sova gott inatt. Vi ska ut och gå imorgon också för jag har beslutat mig för att jag ska gå ut och gå ungefär fyra gånger i veckan. För jag känner att jag behöver röra på mig.
Jag tog en massa fina bilder när vi var ute och gick också så jag lägger upp dom.



en rabatt i parken som jag var tvungen att ta bild på



en bild på Cicci bakifrån för hon ville inte vara med på bild



En fin närbild på en blomma, vilken duktig fotograf man är



En bild på stadsparken som vi gick igenom



En å som jag tog en bild på



Och en avslutande bild på ett fint träd

Det var de bilderna som jag tog när vi var ute och gick. Tack Cicci för en jätte trevlig promenad och för pratstunden. Jag tyckte att vi hade hur trevligt som hellst och det var jätte skönt att vara ute och gå fast det var lite varmt.
Och det ska bli jätte trevligt att göra om det imorgon.
Nu funderar jag på om jag ska gå ut och röka och sitta och njuta av solen lite innan den försvinner.
Och sen så ska jag titta lite på CSI.,
Sen efter det så blir det nog att krypa ner i sängen och sova, jag sover nog som ett litet barn i natt efter den här promenaden.
Så jag lägger upp ett inlägg imorgon när jag vaknar igen.

Ha det så bra alla mina läsare och sov så gott sen.
Kramar

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: