varmt

Nu har jag suttit ute ett tag och solat, försöker få lite färg till studenten så att man slipper se ut som ett spöke. Så jag försöker att passa på att vara ute så fort det är sol, och sen i helgen så blir det till att sola lite solarium. 
Just nu sitter jag och tittar lite på tv, pratar med folk på msn och har en vibra tone på magen som tydligen ska se till så att man får lite tränade muskler. Men jag vet inte riktigt om jag tror på att det fungerar så därför har jag börjat med att göra mina sit ups på kvällarna. Jag måste ju få en lite mera tränad och plattare mage inför sommarn så att man vågar visa sig på stranden.
Vet inte vad jag ska hitta på idag det blir väl till att bara sitta hemma och ha tråkigt men jag kanske går ut och tar en långpromenad senare idag så att man får röra på sig lite. 
Men annars så har jag alltid min teori och Naturkunskapen som jag kan hålla på med, men jag har inte så stor lust med det tyvärr men jag måste ta mig i kragen för annars blir det inte nå bra till studenten.
Sen så kanske jag putsar fönstrena här hemma senare ikväll när solen har börjat gå ner lite för det är inte väder för att putsa fönster nu om man säger så.
Tänkte lägga upp lite bilder på hur jag ser ut idag, osminkad och klädd för varmt väder.









Så nu har jag lagt upp lite bilder på hur jag ser ut idag och på min fina vibra tone. hehe.
Just nu sitter jag och pratar med en gammal tjejkompis på msn som heter Malin.
 Vi har haft mycket kul ihop synd bara att det tog slut när jag flyttade från Uppsala. Men vem vet vi kanske kan ta upp kontakten igen?
Skulle vara super roligt tycker jag och nu när du ska bli mamma och allt, måste säga att det är ovant att se dig sådär stor, jag är van med lilla smala Malin. Men du kommer bli en så bra mamma tjejen.
Men nu ska jag fortsätta vara social på msn och titta lite på tv men jag slänger in ett inlägg lite senare idag igen.

Ha det så bra alla min läsare
Puss och kram

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: