00:12 9/10-09

Klockan är nu kvart över tolv och jag är pigg på nätterna som vanligt *suck* är så less på det här vill bara kunna sova men jag tror att det är för mycket tankar i mitt huvud. Det känns som att min hjärna åker berg och dalbana allt går upp och ner, vissa stunder känner jag mig helt tom i huvudet och vissa stunder är det så mycket tankar så jag bara vill spy.
Kan inte riktigt sätta fingret på vad som är fel men något är det.
Men känner mig inte direkt rädd över att vara själv i huset i natt i alla fall men är orolig på något vis.
Vill bara dunka huvudet i väggen så kanske alla tankar försvinner.
Är bara så less på att vara vaken så att jag vill ställa mig ute och skrika, skirka ut alla ilska, frustration och sorg.
Jag vill gråta men jag kan inte, vill få vara lugn men just nu går det inte. Jag vill få blunda och få sova men kan inte, det snurrar i mitt huvud, känns som att jag har druckit en hel flaska med sprit och jag kan inte få stopp på att det snurrar.
Finns det någon som kan hjälpa mig?
snälla...

Kommentarer
Svärmor

Du skulle vara här med mej o Stina.Det blir nog bra när du får ett jobb o annat att tänka på...;o)kram gumman o ha det så bra...;o))

2009-10-09 | 06:44:37 BLOGG: http://URL
Solan

Hej gumman. Synd att du inte mår så bra. Vi kan alltid hoppas att det blir bättre med tiden. Hör gärna av dej om det är nåt.



Kram Solan

2009-10-09 | 11:33:22




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: