bilder på katterna









Skrållan :D
Bilder på den ena katten i min lilla kattfamilj.








Lite bilder på Diva som redan har gjort sig hemma satt i bordet i vardagsrummet.

Så jag börjar med att lägga ut lite bilder på våra fina katter, de finaste katterna i Kramfors :D

Prövade med att släppa ut Diva idag och hon är inte lite kaxig, hon sprang över till grannen det första hon gjorde.Men hon kom tillbaka som tur var, men i veckan så måste jag ringa till vetrinären och fråga vad dom tar för att vaccinera henne så att hon inte blir sjuk om hon är ute.

Och om ett tag så är det väl dags att avmaska Skrållans kattungar, som nu är 3 veckor och 3 dagar.

Så vi har lite katter just nu, jag och min "lilla" kattfamilj.

Just nu känner jag mig rätt så lugn, jag har fått kaffe och Jonas har eldat så det är varmt och skönt. Jag som är van att bo i lägenhet hur ska detta gå? :P Och så har jag intalat mig själv att Kramfors ligger i urskogen, men så illa är det nog inte.

Men nu ska jag ta och kolla över Skrållans kattungar lite och sen ska jag gå ut och röka och dricka lite mera kaffe.
Men det kommer nog upp ett inlägg ikväll sen .

Ha det så bra alla läsare. / Barbiedoll

Kommentarer
Svärmor

Vilka fina bilder hoppas du har det bra....;-)

2009-10-05 | 09:49:17 BLOGG: http://URL




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: