En tung dag framför mig.

Känns som att det är en tung dag som väntar idag, dagen började med att jag slog upp ögonen och tittade runt i rummet och insåg att jag inte var i Sandviken längre och kommer inte att komma dit igen. Och då kom tårarna, sen när jag går upp och ut för att röka så möts jag av alla kartonger och säckar som ska packas upp *suck* Men det blir nog inte idag.
Och katterna går inte ihop dom bara fräser på varandra och slåss. Men jag hoppas att det blir bättre med tiden det å.
Å i veckan så ska jag in på arbetsförmedlingen och anmäla mig och prata lite med dom. Sen så måste jag väl ta och ringa bemaningen igen också om jag inte har hört nå från dom på ett tag.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva känner mig rätt så tom i huvudet men då vet ni att jag har kommit fram i alla fall.
Nu ska jag dricka kaffe och bara vara sen får jag se om det börjar klia i fingrarna och jag plockar upp nå kartonger men jag har svårt att tro det.
Orkar inte lägga upp nå bilder just nu.

Ha det så bra alla läsare.

/Barbiedoll

Kommentarer
Stoffe

Det kommer ordna sig!

2009-10-04 | 12:28:02 BLOGG: http://stoffevikstrom.blogg.se/
Heidi

Hoppas du kommer trivas. kommer att sakna dig!!

2009-10-04 | 12:30:41 BLOGG: http://heidiramstroom.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: