Ett inlägg utan bilder

Godmorgon eller god förmiddag alla läsare! Jag har sovit som en prinsessa i natt, eller imorse för jag somnade vid halv fyra på morgonen och gick upp vid tolv ungefär. När jag vaknade så låg det tre kattungar i sängen så dom måste ha lärt sig att klättra upp. Men det gör inte så mycket så länge dom inte gör sig illa när dom ska ner från sängen så.
Jag började i alla fall dagen med att ringa det företag som jag har beställt kläder av och dom skulle göra en ny order så jag skulle ha paketet i början på November. Och så får jag en ny faktura så det var bra så att jag får lite längre tid på mig att betala.
Det här får bli ett inlägg utan bilder för jag orkar inte lägga upp några bilder nu, sen har jag inte tagit några nya bilder heller.
Men jag slänger in ett inlägg senare idag. Ha det så bra nu alla läsare så hörs vi sen!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: