Höstkvällar som får en att bli less

Är så less på detta oöndliga mörket just nu så jag skulle kunna spy på det här.
Nu känns det som att jag skulle behöva lite sommar och värme för att bli pigg och glad.
Det mesta känns jobbigt och tungt just nu, jag har ingen aptit och ingen lust med någonting. Idag är det till och med så illa så att jag inte har ätit någonting alls. Och det börjar kännas i kroppen just nu. Men vad gör man då om man inte har någon aptit och maten inte smakar någonting?
Kanske beror den här nedgången på att jag tog på lätt på flytten och inte kände efter ordentligt och nu har jag nog börjat att känna efter hur jag mår. Men man måste börja bearbeta sorgen någon gång hur jobbigt och tungt det än blir.
Så får se hur lång tid det tar, ska försöka med att inte vara för negativ och nere i mina inlägg här i alla fall.
På Måndag så bär det av till Stockholm för lite olika jobb så jag är där tills på Torsdag och sen på Torsdagen så bär det av till Sandviken för att träffa lite nära och kära där. Det ska bli trevligt. Sen så åker jag hem på Söndag igen så jag blir borta från lilla Kramfors nästan en vecka.
Det ska bli skönt på ett vis att få se lite liv och rörelse igen.
Men under den tiden som jag är i Stockholm så har jag nog ingen tillgång till dator så det får bli att jag uppdaterar  bloggen igen på Torsdagen eller Fredagen så ni har ett långt inlägg att se fram emot då med mycket bilder också.
Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, det är rätt tomt i huvudet just nu. Men jag ska väl försöka ta mig iväg till affären och köpa cigaretter i alla fall och kanske köpa en energi dryck så man får i sig någon energi nu när man inte har ätit på hela dagen.
Men ni ska givetvis få lite bilder också.



Alla fyra kattungar, men en stackare fick ett rött öga



Kattungen Sumo



Kattungen Turbo



Jag



Jag flumm :D

Det här kära läsare får räcka i det här inlägget ska som sagt försöka ta mig till affären och köpa cigaretter och kanske en energidryck. Vet ni vad som skulle vara gott? En stor påse med godis :D
Ne nu ska jag ta och rusa iväg men om jag har mycket tid över ikväll så slänger jag kanske in ett inlägg i bloggen senare.
Haha och vet ni? jag har lyckats införa Yatzy spelande i det här huset också haha

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: