jag vart super nöjd! :)

Nu är den första plåten med bullar klar och den vart jätte bra. Vart precis som jag ville ha dom och jag smakade på en nyss och god var det också. Så jag måste lägga upp en bild på hur dom blev så ni inte tror att jag luras. ha ha



Plåten med bullar



Bild på en bulle



Jag när jag står och gör degen

Det var bilderna från baket det. Och som sagt jag är väldigt nöjd över resultatet och hoppas gästerna som kommer imorgon blir nöjda dom med och Jonas så klart.
Igår var en trevlig kväll det vart inget inlägg på kvällen så jag kan berätta lite vad jag hade för mig så att ni får veta vad jag sysslar med om kvällarna/ nätterna.
Jag, Jonas och Nisse åkte en vända till affären och handlade lite mat och det som behövdes till bullarna och sen när vi kom hem så satt vi och pratade en stund. Sen så tog jag en varm dusch och jag och Jonas satte oss och spelade kort efter det. Sen så vart det chips och dipp under kortspelandet också. Riktigt trevligt var det med mycket skratt och skit snack.
Ska lägga upp lite bilder från det nu tänkte jag.



Jonas blandar kort



Jag blandar kort



Jag igen



Jonas öl



Chipsen och dippen



Jonas med en katt på huvudet



Jonas igen



Kattungen snuttar på min näsa ( obehagligt )



Mys med kattungen

Så mina kära läsare det får räcka med bilder nu för jag ska hjälpa Jonas att plocka i bullarna i påsar om han inte redan har hunnit klart med det när jag har publicerat det här inlägget.
Men jag släger in ett inlägg senare ikväll eller imorgon på eftermiddagen eller kvällen när alla gäster har åkt hem. Men ha det så bra så länge mina läsare så hörs vi sen.

Kommentarer
Solan

Snygga bullar. Hoppas dom smakade lika bra som dom ser ut.



Kramar från Solan

2009-10-24 | 08:16:52




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: