Lite bilder på huset

Nu tror jag det ska gå rätt så bra att sova själv, var lite läskigt i förrgår eftersom att det var mycket nya ljud och så men nu är jag van med dom och vet på ett ungefär vart ifrån dom kommer sen så har jag ju alltid katterna som sällskap. Och såg att Jonas hade massa rena rama Rolf dvd:er som man kan roa sig med och han har även mäklarna på dvd så det blir en lyckad kväll.
Tänkte lägga upp lite bilder på huset i alla fall så ni får se lite inifrån .



Köket



Hallen och trappen ( som jag inte tycker om )



Lågt tagen bild på övervåningen vill inte gå upp där på kvällen tycker det är lite obehagligt



Vardagsrummet.

Det var lite bilder på huset orkade inte ta några flera bilder.
Hoppas det duger.

Sen måste jag lägga upp en bild på Diva när hon ligger och diar på Skrållan med de andra kattungarna, jag som trodde att hon hade vuxit upp men jag hade tydligen fel. hehe





Visst är hon söt?

Ne nu ska jag titta på rena rama Rolf och krypa ner i sängen för jag har ont i huvudet.
men sov så gott alla läsare.

kramar


Kommentarer
Svärmor

Va gulligt att Diva får vara med.Va mysigt det var i huset..;O)Go natt o sov gott...=)

2009-10-09 | 06:48:07 BLOGG: http://URL




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: