Lite bilder på kattungarna

Måste lägga upp lite bilder på Skrållans ungar nu när dom är över 4 veckor och börjar bli väldigt söta.













Så det var några bilder på kattungarna.
Måste säga att det börjar bli riktigt kallt här uppe nu, var ute och rökte för en liten stund sen och hade vinterjacka på mig och frös ändå. Det är illa så nu börjar det bli vinter på riktigt bara snön som fattas.
Tog lite bilder när jag satt ute i brist på något annat roligt att göra så jag får väl ta och lägga upp dom också när jag ändå är igång.



Min lilla rökarhörna



Jag klädd för vinter när jag sitter ute och röker, men vadå det är ju kallt ;P



En mysig liten bild på grinden och ett träd, eller mysig är fel ord en spöklik bild är det.

Men nu ska jag ta och sluta skriva blogg för ikväll, ska ta och dricka lite kaffe med Jonas, äta en munk och spela kort.
Sen efter det så blir det sängen och natti natti.
Men jag slänger in ett inlägg imorgon igen.

Sov gott alla läsare.




Kommentarer
Svärmor

Gud så söta kattungar!!!!Det såg ut o va svin kallt burr.Fin rökhörna du har.....=o)

2009-10-12 | 06:22:53 BLOGG: http://URL




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: