Måndag 2009-10-05

Nu har jag precis betalt räkningen för adressändringen och ska skicka in papprena senare idag. Så snart är allt helt klart med flytten bara det tråkiga att packa upp kartongerna kvar. Men tänkte börja med det imorgon.
Just nu så sitter jag i köket och lyssnar på lite musik och har en sovande Diva i knät. *mysigt*
Senare idag så ska jag och Jonas åka till djuraffären för att se om vi hittar på någon billig kattlåda eftersom att jag glömde min hemma och vi behöver två.
Sen funderar jag även på att köpa ett halsband åt Diva utifall hon smiter ut för hon sitter vid dörren och skriker för att hon har fått vara ute en gång sen vi kom hit. Men vem kan klandra henne? Lite frisk luft behöver väl alla levande varelser?
Pratade även med Robert idag och hörde hur det har gått för honom att prata med min trafikskola, skönt att han och jag kan prata och umgås som vänner tycker jag. Men umgås kanske är fel ord att använda när vi bor 32 mil ifrån varandra men det jag vill få fram är att jag är glad att vi är vänner och kan prata.

Jag får väl lov att lägga upp lite bilder på Skrållans kattungar och lägga upp en bild på Jonas eftersom att min "svärmor" kommer kalla henne så ett bra tag, men i vilket fall hon vill se bilder så då har jag väl inget annat val än att lägga upp bilder då. haha..
Men kommer inte lägga upp nå bilder på huset än för jag har inte tagit några såna bilder. men det kommer.

Lite bilder på Skrållans kattungar :







Så det var några bilder på Skrållans ungar i alla fall, men som sagt dom är bara tre veckor men det är nu dom börjar bli söta.

Nu ska jag lägga upp en bild på Jonas också så ni får se hur han ser ut, men jag tror inte han kommer bli så glad över det. haha.



så ser han ut fast det är en lite konstig bild på honom. men det bjuder vi på.

Nu ska jag ta och dricka lite kaffe och ta det lungt ett tag.

Ha det så bra alla läsare så hörs vi. / Barbiedoll

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: