Snart är det natti natti

Snart är det dags för mig att krypa ner i sängen och säga godnatt men tänkte skriva ett litet inlägg först.
Tog en varm dusch idag och det var så skönt, jag verkligen stod där och njöt av värmen. Tänk att lite varmt vatten kan få en att må så bra just för stunden. Och Jonas var så snäll idag han hade handlat hem energi dryck åt mig, jag vart så glad för dom där energidryckerna dricker jag som om det vore ökenvärme här inne. haha. Idag har jag mest tagit det lungt och vilat eftersom att jag fortfarande inte är sådär jätte pigg och känner mig allmänt sliten av förkylningen, jag får hoppas att den släpper snart. Men jag har som tur är i alla fall fått i mig mat idag och det är jag super glad över.
Och imorgon så är det Måndag igen och då hoppas jag på att mitt paket med kläderna som jag har beställt kommer för det har jag väntat på i snart två veckor så nu börjar det kännas lite segt.
Men vi får se man vet ju hur posten kan vara när det har med såna saker att göra.
Men det som väntar på nå gott väntar aldrig för länge. Eller hur?
Lägger upp lite bilder sen får det vara bra med bloggandet för idag men jag återkommer imorgon.



Mina älskade halstabletter



Jag och Diva myser, idag var hon mattes katt :D



En ny duschad jag i blött hår och glasögon



Och en till bild på mig i glasögon

Det får räcka för ikväll för nu måste jag ta reda på alla kattungar som springer runt i hela huset. Men som sagt jag återkommer imorgon.
Sov så gott alla läsare och ha det så bra.
Kramar

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: