Söndag

Nu är det Söndag igen och jag har inte direkt sådär jätte mycket för mig, jag sitter och knaprar halstabletter och hoppas på att det ska sluta göra ont när jag sväljer så att man kan få i sig nå mat idag.
Jag var så duktig igår i alla fall så jag tog en promenad på en halvtimme fast det var mörkt, kallt och jag är sjuk. Så jag är rätt så nöjd över resultatet.
Ska lägga upp lite bilder ifrån min lilla promenad också.

Bilderna från promenaden:



Hittade en plats som hade fin utsikt över Kramfors stad, lite suddig bild tyvärr men ni förstår nog vad det är ändå.



En mörk väg som jag gick på



Det ser så ödsligt ut



Och en bild på kvällspromeneraren

Det var bilderna från min promenad igår, det var faktiskt skönt att vara ute och gå och få röra på sig och få lite frisk luft.
Men jag kände att jag har börjat blivit otränad i benen och det är lite synd. För när jag gick i skolan så gick jag till och från skolan varje dag så då fick man starka benmuskler men dom har börjat tyna bort nu. Så det är dags att träna upp dom igen.
Jag är inge friskare idag, tycker faktiskt att det har blivit värre om jag ska vara helt ärlig.
Men men sånt är livet och det borde förhoppningsvis gå över.
Tänkte lägga upp en bild på hur jag ser ut när jag är nyvaken också haha.



Och sådär ser jag ut nyvaken och sjuk. Jävla jonas på att väcka mig :P

Jag har världens besluts ångest jag vet inte hur jag ska göra när jag fyller år. Jag vill åka och hälsa på i Sandviken men vet inte om dom vill ha besök. Men jag skulle verkligen vilja det. Eftersom att Robbans pappa och mormor fyller år dagen efter mig så känns det som att jag borde åka och hälsa på dom och säga grattis jag menar jag har ändå känt dom i över två år. Sen har jag även lite saker kvar i Sandviken som jag tänkte ta med mig hem hit. Men som sagt får se hur det blir och hur jag gör.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva börjar känna mig slö och matt i kroppen. Men jag kanske slänger in ett inlägg senare idag.
Ha det så bra alla läsare.
kram!

Kommentarer
Amanda Edlund

Du får gärna kika förbi här med isf ;) <3

2009-10-18 | 23:23:01




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: