Städ, städ och åter städ!

Idag så har jag varit så duktig och städat sen jag kom upp och jag är riktigt nöjd över resultatet,  och Jonas verkade nöjd över resultatet han också nu när han har kommit hem.
Så det är vad min dag har gått ut på. Och ikväll så har jag inte så mycket planerat, jag tänkte sätta mig och titta på Simpsons när det har börjat sen efter det så tänkte jag ta ett varmt och skönt bad.
Jag och Jonas tänkte vara lata ikväll och beställa mat från Sylos för vi tycker att vi förtjänar det efter att båda har slitit så hårt idag.
Ja det har jag glömt att säga, det Jonas har gjort idag är att han har varit till Solle och hållt på med ved så han har haft fullt upp.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom att jag inte har gjort så mycket mera idag än att städat men jag får skriva ett till inlägg ikväll innan jag går och lägger mig. Det kanske har hänt något mera spännande då, vem vet.
Ni ska få lite bilder som vanligt också.

 

Hela kattfamiljen samlade på ett och samma ställe. Mina ögonstenar :D



Jonas jobbarklädd :P



jag i stort sätt nyvaken



Jag städar klädd



Och en till bild på mig

Det var dom bilderna det, sen så fick jag höra av en kompis igår att jag skulle börja skirva dikter i bloggen eftersom att han tycker att jag är bra på att skriva och uttrycka mina känslor så jag får väl ta att slänga in en dikt då och då. Vet inte om det blir i varje inlägg men det får bli när jag känner för det.

En dikt

Ny fallen snö, som så smånning om ska bli till tö.
Det vackra som kommer försvinna ovch bli grått.
Alla dagar som gått all glädje jag har fått kommer att bli vackert igen.
Som snön som faller år efter år,
likt tiden som läker alla sår.

Men det får räcka för det här inlägget mina kära läsare. Ha det så bra nu så hörs vi senare.
Kramar

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: