Tisdag 13/10-09

Ja nu sitter man här vid bloggen igen och har precis borstat katterna en vända, dom är så bortskämda. Om en stund så ska vi åka till Solle och hälsa på Jonas föräldrar, jag har ju faktiskt inte träffat dom sen jag flyttade hit så det är väl dags för det nu antar jag.
Sen idag har jag inte gjort så mycket mera än att bara tagit det lungt faktiskt men imorgon så ska jag till arbetsförmedlingen klockan tio. Håll tummarna för mig att det går bra där.
Tänkte lägga upp lite bilder på huset från utsidan eftersom att det är folk som vill veta hur huset ser ut.
Har väl inte sådär jätte mycket mer att skriva just nu eftersom att det inte har hänt så mycket just nu men jag kan slänga in ett inlägg sen ikväll när vi kommer hem igen.

Lite bilder på huset:



Framsidan av huset



Kortsidan av huset



Baksidan av huset



Gräsmattan på baksidan



Jonas bil, den finaste bilen i Kramfors :P haha


En bild på mig och en bild Jonas:



Sådär ser Jonas ut idag



Och sådär ser jag ut idag.


Men nu ska vi ta och åka till Solle så jag slänger in ett inlägg senare ikväll när vi har kommit hem.

Ha det så bra så länge alla läsare.

Kommentarer
Svärmor

Vilket mysigt hus,såg ju jätte fint ut.Är det bara Jonas som har bil i Kramfors????ha ha ha nu var jag snäll....=o)Va långt hår du har fått,det var jätte fint...;o)

2009-10-13 | 15:14:51 BLOGG: http://URL
Camilla Deronius

Fina kort på er! kram på er.

2009-10-15 | 15:35:46




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: