Tisdag kväll och nya avsnitt av Simpsons

Nu är det Tisdag kväll och upptäckte idag att de har börjat sända nya avsnitt av Simpsons på tv 6, kan det bli nå bättre?
Så ikväll har jag bara suttit i soffan och tagit det lungt. Men har spenderat dagen till att börja packa upp mina saker så jag tycker att jag gjorde mig förtjänt av lite mys.
Är hemma själv eftersom att Jonas har åkt till Umeå och hälsat på en vän och kommer hem i morgon kväll.
Så jag tog fram en kall öl, en köttfärspaj, kröp ner under en filt och tittade på Simpsons. Kan det bli nå bättre?



Kan det bli något bättre än sådär?

Sen så kom Diva och kröp upp på min axel och la sig och sov en stund men efter en halvtimmes vila ungefär så vart det full fart igen. Men mysigt var det så länge hon låg kvar och kurrade.



En Diva som leker med sladdarna till Jonas baslåda. Aj aj så får man inte göra.

Resten av kvällen tror jag att jag ska spendera på att packa upp lite mera saker och sen sätta mig i soffan och titta på någon film och mysa med katterna. Tror det kan vara bra att bara vila kroppen och inte göra något speciellt alls.
Sen så ska jag sitta och dreggla över en better bodies tröja som jag har hittat. Den e hur snygg som hellst men tyvärr så kostar den sex hundra kronor och jag har inte dom pengarna för en tröja just nu. Synd synd.

Men nu ska jag ta och slänga ett öga på facebook och sen ut och röka, sen blir det till att spela lite musik ( fördel med att bo i hus ) och packa upp lite saker.

Men ha det så bra alla läsare så slänger jag in ett inlägg imorgon.

Kram / Barbiedoll

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: