Tittar ut genom fönstret och möts av ett evig mörker

Vet inte om det är mörkret och kylan som gör det men just nu så känner jag mig väldigt ledsen och nedstämd. Men kan inte direkt påstå att jag har så mycket tankar i huvudet utan det är mest tomt. Det är så tråkigt att titta ut genom fönstret och mötas av ett enda stort mörker, jag blir trött och lätt retligt. Känns bara trist och tråkigt allting åhh vad jag vill ha sommar och sol just nu. Ge mig lite ljus och lite värme det känns som att det behövs.
Känns som att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva i detta inlägg för jag känner mig trist och matt just nu. Men jag ska se till att det vänder så att ni läsare får något glatt och positivt att läsa om och inte bara massa klagande. Men jag tror som sagt att det är det här mörkret, kylan och att jag går hemma hela dagarna så att jag får för mycket tid att tänka.
Men jag tänkte ta och dricka en kopp kaffe till så att jag blir lite varm i kroppen, sen ska jag röka och sen blir det till att bara slappa och ta det lungt. Men jag lägger upp lite bilder åt er läsare eftersom att jag lovade att jag skulle göra det.

Lite bilder från Lina och Nellys besök igår :)



matdax för Nelly



Super söta Nelly ser fundersam ut

Det var dom två bilderna jag hade lust att lägga upp på Nelly. Men det var trevligt att dom kom och hälsade på så det händer lite i huset :)

Lite bilder på mig:



En bild på mig från när vi var och festade förra Fredagen



En bild på hur jag ser ut idag i höstmörkret.

Det mina vänner var de bilder jag hade för ikväll men jag skriver ett inlägg imorgon under dagen så får ni fortsätta läsa min blogg och följa mitt liv här upp i lilla kramfors.
Vad ni nu tänker hitta på ikväll så får ni ha en super trevlig kväll alla läsare.
Och sov så gott sen så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Svärmor

Tänk på mej så blir du glad o pigg.....;O)

2009-10-16 | 06:35:11 BLOGG: http://URL




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: