Torsdag

Den här dagen har varit ganska lugn, jag vaknade vid tio och gick ut och rökte. Sen efter det så kom jag och Jonas på att vi skulle köpa en låda till kattungarna eftersom att de är fyra veckor nu. Så vi åkte iväg och i bilen så kommer Jonas på att jag skulle till arbetsförmedlingen så han körde mig dit. Så nu är man inskriven på arbetsförmedlingen i Kramfors och ska träffa en tjej som heter Jenny den 14/10 klockan ett.
Men det blir nog bra, Jonas jobbar natt idag så jag blir själv men det ska nog gå bra.
ska lägga upp lite bilder från dagen tänkte jag.






Vad glad jag blir dom kommer sams :)



Vad synd det är om oss arbetslösa "bara" två datorer haha..



Jonas är en datanörd :P



Gud vad gott det är med kaffe :)





Kattungarnasd nya låda och matskålar det vart jätte bra :)



Sådär ser jag ut idag.



Och sådär såg Jonas ut igår när han kom hem ifrån Umeå.

Snart ska vi äta lite mat innan Jonas ska åka iväg för att jobba. Pratade med Robbans mamma nyss och gud vilka diskutioner man kan ha med henne, det blir bara roligare och roligare för varje minut som går i samtalet haha..
Sen ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det blir väl till att städa lite och sen ta det lungt.
Tycker att mina blogginlägg inte blir så givande eftersom att jag bara går hemma så ser mina dagar ungefär lika ut så vet inte om det finns så mycket som är värt att nämna. Men hoppas att ni blir nöjda över det som skrivs och är det något som jag glömmer att berätta enligt er så får ni väl ta och slänga in en kommentar.
Men det här får ta och räcka för det här inlägget.

Ha det så bra alla mina trogna läsare!
 

Kommentarer
Svärmor

GUD va gulliga kattungarna va var....=O))

2009-10-09 | 06:52:02 BLOGG: http://URL




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: