Varma mackor, öldrickande och fundersamma katter




Nu är det dags för ett nytt inlägg och jag är redo med glasögon och allt annat som behövs för ett lyckat inlägg.

Som sagt varmamackor, öldrickande och fundersamma katter : Vi har precis ätit varma mackor och det var super
gott det var ett tag sen jag åt det, men det är kanske inte sådär jätte nyttigt men vad gör det man lever faktiskt bara en gång.
 Det var Jonas som var så snäll och gjorde i ordning dom så då kan man inte säga nej, då kanske han tar illa upp. Sen så behöver man faktiskt inte göra så ordentlig mat när man bor två ungdomar under samma tak och inte har något jobb så man behöver ingen matlåda.



De super goda varma mackorna.

Och medans vi satt och väntade på att mackorna skulle bli klara i ugnen så tittade jag min mail och min facebook och så slängde jag ett öga över axeln och då fick jag se att Jonas satt och pratade med Diva så jag fick en riktigt rolig bild på dom två.


 
Till och med Diva ser fundersam ut när Jonas sitter och pratar, inte ens hon förstår vad han vill ha ut av det han säger. Förstår ni kära läsare hur jag har det? haha

Sen efter att vi hade ätit färdigt så hamnade jag här vi datorn för att skriva ett inlägg. Har lovat mig själv att jag ska skriva minst två inlägg om dagen så nu vet ni läsare vad ni har att förvänta er av mig. Och har jag inte någon jätte bra ursäkt så ska det finnas två inlägg här om dagen. Men i vilket fall Jonas var så trevlig så han kom och gjorde mig sällskap vid datorn med en öl i handen där av namnet på det här inlägget.



Och där sitter Jonas och njuter av sin öl och stirrar på mig när jag skriver blogg.

Jag var på med på fotbollen idag och det gick faktiskt jätte bra, jag spenderade tiden med Jonas kusin Jack och såg till så att han fick springa av sig och fick sällskap. Jag var så orolig att jag inte skulle förstå honom första gången jag träffade honom men det går jätte bra tycker jag. Och jag tror till och med att Jonas blir lite imponerad av mig för att jag är så duktig med honom som jag är. Eller ja man kan i alla fall hoppas.
Sen så var det en liten pojke där som jag tror vart lite "små förälskad" i mig haha, han ville ha med mig överallt och sa till och med till dom andra barnen som var där att jag tyckte om honom. Visst är dom söta dom små liven?
Jag kom på mig själv med en sak ikväll, kom på att jag har börjat snusa. Vet inte riktigt vart ifrån jag har fått det men jag skyller på Jonas *host* det är han som snusar i det här huset och man blir som man umgås sägs det. Så det måste nog vara så. Men Jonas röker ibland tack vare mig så jag kanske inte ska säga så mycket?
Min katt har fått för sig att hon är mamma till en av Skrållans ungar, hon ligger och tvättar kattungen och låter den sova på hennes rygg och är allmänt söt mot honom. Kan fundera på om hon också har blivit knäpp av luften här i Norrland.
Ska ta och runda av här så att det inte blir ett jätte långt inlägg igen. Men ska lägga upp lite andra bilder också på katten och på mig så ni får se hur vi ser ut just nu.



Diva och kattungen som sover på hennes rygg



En till bild på de två sötnosarna, Diva har bytt sovställning



Min snusdosa, ja jag snusar kärringsnus jag vet ;)

Och nu dags för ego stunden:



Mina älskade benvärmare, jag skulle inte klara mig utan dom



Jag



Och jag igen

Det var allt för den här gången kära läsare men som sagt ni kan förvänta er minst två inlägg om dagen så ni får hålla ögonen på min blogg.
Sov så gott så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Amanda Edlund

Åh vad gulligt =)

Saknar dej gumman min, du är min älsk och det kommer du vara för evigt! <3

2009-10-19 | 23:32:18 BLOGG: http://amandasofieedlund.blogg.se/
Svärmor

Gud så goa mackorna såg ut!!!!!Jag undrar va Jonas o Diva pratade om...;O)Kram kram

2009-10-20 | 05:37:07 BLOGG: http://URL
Stoffe

Varma mackor och kortspel :D

2009-10-20 | 11:55:50 BLOGG: http://stoffevikstrom.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: