Vart ett sent inlägg idag men bättre sent än aldrig.

Kom på att det var dags att skriva ett inlägg så att ni läsare har något att läsa när ni slänger ett öga på min blogg. Det vart visserligen ett sent inlägg men bättre sent än aldrig.
Sitter och väntar på att posten ska komma men klockan är halv tre så det verkar inte som att vi får någon post idag, när ska paketet med mina kläder komma? Har väntat i över två veckor nu *suck* . Får hoppas att det kommer snart för nu börjar jag bli otålig så snart blir det till att ringa företaget och fråga om dom har slarvat bort mitt paket.
Idag mår jag lite bättre i alla fall, jag har inge feber men är tyvärr fortfarande snuvig. Men det är på bättringsvägarna i alla fall. Just nu så sitter jag med en sovande kattunge på magen, det är den som är så liten och tanig. Jag och Jonas ska åka iväg till djuraffären om en stund och köpa lite välling åt den lille krabbaten så att den har någon chans att gå upp i vikt som de andra kattungarna. Så det blir till att stödmata, men det är det värt om den blir piggare av det så.
Sen ikväll så ska jag följa med Jonas på fotbollen för att hjälpa honom för han ska ha fotbollen själv idag, men det är helt okej jag gör inte så mycket. Sitter mest och tittar på och ser till så att barnen sköter sig.
Jonas är duktig han, han har hållt igång ända sen imorse och jag börjar nästan känna mig lite lat som inte gör någonting. Men jag har visserligen plockat in det som stod i diskstället och så har jag mockat ur kattlådorna vilket inte är sådär jätte roligt att göra men man måste.
Så just nu sitter jag och njuter av en energidryck och tittar på när Jonas sliter. Det är rätt så roligt att titta på andra som jobbar. Haha.
Funderar på om jag ska ta en sväng till Sandviken den här veckan eller nästa vecka, fast det beror på när jag ska till Stockholm också. Jag tänkte slå ihop dom två resorna så att jag slipper sitta och åka en massa onödiga resor.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu har inte så jätte mycket att berätta om eftersom att det inte har hänt så mycket idag. Men jag kan skriva ett inlägg senare idag sen när jag kommer hem efter fotbollen och så. Så det blir väl runt åtta, nio tiden. Men självklart så ska ni få lite bilder i det här inlägget också.



Min älskade energidryck



Jonas sliter, men han kan göra konstiga miner ändå



Kattungen som ska stödmatas



Kattungen igen



Och en till bild på den lilla sötnosen



Och en bild på mig.

Det här får räcka för det här inlägget. Men jag återkommer senare idag.
Ha det så bra så länge alla läsare. :)
Kram

Kommentarer
Svärmor

Va gillig kattungen är hoppas den blir piggare!!!!Du ser lite piggare ut i dag men inte riktigt frik ser du ut att vara.Roligt när du lägger ut bilder.....;O)Kram kram vi hörs....=0)

2009-10-19 | 16:54:38 BLOGG: http://URL




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: