Ätit lite lunch

Vi har fortfarande inte kommit ut en för vi har suttit och lyssnat på en massa musik på Spotify och så åt vi lite lunch för ungefär en timme sen kanske. Vi åt pyttipanna med rödbetor och ägg, det var faktiskt väldigt gott.
Men snart så ska vi gå ut och fixa lite för det är 14 grader ute nu så nu börjar det bli skönt. Och jag ska ta lite bilder också så ni läsare får se vad jag sysslar med om dagarna.
Och senare idag så ska vi ta en vända hem till sambons moster och fika lite för hon hade bakat bullar så vi lovade att komma förbi en vända.
Nej nu ska jag ta och fortsätta här hemma men ni får en uppdatering igen lite senare!

Kommentarer
Emma

Hej :)

allt bra med dig?



Puss

2010-04-24 | 14:51:42 BLOGG: http://shaynecocaine.webblogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: