Ballar av stål :]

Nu tittar jag på Ballar av stål och väntar på att sambon ska komma hem, och när han gör det så ska han få lite mat och sen kaffe. Och när han är mätt och belåten så ska han få elda så vi kan duscha för jag behöver det för ryggen och efter duschen så blir det att krypa ner i sängen.
Idag har jag gjort hela min att göra lista förutom att dammsuga men jag får ta och göra det imorgon.
Nu sitter jag och myser av bebisens sparkar, känns så mysigt när det sparkar hela tiden. Den är en riktig liten nattbebis som älskar att hålla mamma vaken. För alltid när jag ska sova så sätter h*n igång men det gör ingenting det är bara mysigt som sagt. Och så får Jonas känna hur bebisen sparkar också.
Och imorgon så är det dags för föräldragruppen igen och den här gången så skulle vi prata om förlossning så det blir intressant att se vad barnmorskan har att säga om det. Sen ska jag till arbetsförmedlingen med ett papper också så det är lika bra att gå och lägga sig i tid så man orkar gå upp i tid också.
Nej nu ska jag fortsätta titta på Ballar av stål, kan inte låta bli att skratta åt "morsan" hon är för rolig tycker jag.






Men jag uppdaterar imorgon igen när jag har vaknat så sov så gott alla läsare så hörs vi imorgon igen.
Och ha det så jätte bra!

Kommentarer
Bente

Hei på deg:)

Kjenner igjen den med at babyen er aktiv når man selv sitter rolig eller skal sove:)

Savner nesten det å gå gravid.Men nå er jeg ferdig med den epoken i mit liv.Har 4 barn i alderen 5 -18 år, så jeg klarer meg:)

Masse lykke til fremover:)

2010-04-26 | 09:15:40 BLOGG: http://bente-mamma4.blogspot.com




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: