Fredag :)

Idag så är det Fredag, vad veckorna går fort, men det är skönt för då kommer sommaren och värmen hit fortare.
Gud vad jag längtar efter att kunna sitta ute och äta frukost och sen sitta på samma ställe i flera timmar och bara njuta av frisk luft och värme. Men snart så för nästa vecka så är det sista April :)
Men jag tror inte att det blir någon Majkase för mig det har aldrig varit min grej och speciellt inte nu när jag är gravid.
Nog om sista april nu, min natt har varit bra jag somnade som en stock så jag duschade aldrig igår för jag var så trött så jag får ta det om en stund istället. Men nu på morgonen så var det nå tanter här och knackade på och pratade om gud, jag har inget emot att folk tror på gud men de behöver inte komma och störa folk som inte har någn lust alls att stå och lyssna på deras prat om Jesus och sånt. Aja men nu har dom varit här i alla fall så nu kommer dom troligen inte tillbaka på ett tag.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer får se vad vi hittar på, sambon är hemma i alla fall så jag behöver inte vara själv vilket är skönt.
Men nu ska jag ta och äta lite men vi hörs senare alla läsare.
Puss och kram

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: