Glädje gånger en miljon :]

Jag känner mig super glad idag, humöret ligger på topp det är fint väder och bebisen sparkar för fullt. Kan det bli nå bättre? Så skönt att slippa de jobbiga hormonerna ett tag och bara pusta ut och kunna vara sig själv. Så idag blir nog en jätte bra dag tror jag. Och så ska jag troligen teckna en försäkring på katterna om de har något vettigt pris så att man har en säkerhet utifall det skulle hända något för man vet aldrig, ibland går det snabbt.
Och sambon är och hämtar mitt paket nu eftersom att det kommer i hans namn för jag gjorde ett konto på Oriflame men det står inte att man behöver skriva i sin mail och jag tänkte då struntar jag i det för att slippa en massa reklam. Men tydligen så skickas alla inloggningsuppgifter till mailen och har man inte skrivit någon mail så får man ringa till kundservice och det kände jag inte för så då gjorde vi ett nytt konto i sambons namn som jag beställer mina saker ifrån. Men det går bra det också tycker jag.
Men jag får skriva vad jag tyckte om produkterna sen när jag har prövat dom.
Nu ska jag ta och göra något vettigt men vi hörs senare alla läsare.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: