Godmorgon kära vänner :)

Godmorgon alla läsare, idag så kommer det bli en ganska dålig uppdatering tror jag eftersom att vi ska till barnmorskan nu på morgonen och sen arbetsförmedlingen och sist så ska vi till Sundsvall och springa i en massa affärer. Så jag får ta och uppdatera igen när vi kommer hem och det blir väl någon gång på eftermiddagen. Men då ska jag uppdatera med lite bilder och mått från barnmorskan. Det ska bli skönt att få höra bebis hjärtljud och att få det uppkollat om jag har urinvägsinfektion så jag slipper gå med det och det är så att jag har det.
Men ni får ha en jätte bra dag så länge och så hörs vi i eftermiddag igen alla läsare.
Och de kommentarer som jag har fått idag och igår de svarar jag på när jag kommer hem eftersom att jag tyvärr inte har tid nu.
Nu ska jag äta frukost så vi hörs sen!

Kommentarer
Emma

Hejsan!

Som du har märkt har jag varit lite off i bloggen men nu har jag uppdaterat den igen! Senaste inlägget jag skrivit är lite granna om dagen jag träffade Simon och Tomas (designerna - Sveriges fulaste hem bl.a). Hoppas du kan ta dig en kik och kanske kommentera inlägget :)



btw, är allt bra med dig?



Puss

2010-04-27 | 18:00:26 BLOGG: http://shaynecocaine.webblogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: