Good morning happy readers

Godmorgon alla fina läsare, idag skiner solen och det bli nog varmt också ett väldigt trevligt uppvaknande.
Jag har sovit jätte bra men det är inte så konstigt för jag var helt slut efter vändan till Sundsvall igår, så sömnen behövdes.
Idag så ska vi grilla innan sambon ska åka och jobba om det blir väder till det annars vet jag inte vad vi ska hitta på. Eller jo vi ska hämta ut mitt paket från Oriflame, det ska bli roligt för jag är bra nyfiken på sakerna som jag har beställt.
För övrigt så vet jag som sagt inte vad vi ska hitta på men vi får ta dagen som den kommer.
Vad ska ni läsare göra för något idag då?

Kommentarer
Melissa - Vincents Mamma

tack så mycket :) jag e verkligen super nöjd me den!



ska ni ta reda på va d blir för kön? :)

2010-04-28 | 10:59:09 BLOGG: http://ooomelissaooo.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: