Good morning sweethearts!

Godmorgon alla läsare, hoppas att ni har fått sovit gott. Jag har sovit jätte bra bortsett från att jag har varit tvungen att gå upp tre, fyra gånger och kissa men så kan det vara ibland. Och uppvaknandet som jag fick idag var inte det roligaste,
Jag hade det jätte varmt och skönt under täcket och så säger min sambo "- jag undrar vilken dag sotaren skulle komma" och så hör man hur det knackar på dörren så jag fick ta mina kläder i all hast, springa förbi ytterdörren och upp till övervåningen och klä på mig. Men nu är man vaken i alla fall så det kanske var det som behövdes någon som kom och körde upp en ur sängen haha.
Så snart när sotaren är klar så ska vi ta och äta lite frukost för jag tycker inte om att sätta mig ner och ta det lungt när man har någon som springer fram och tillbaka. Men det här ska inte ta allt för lång tid skulle jag tro.
Men ni får en liten fin uppdatering sen när jag har ätit frukost.
Ha det så bra så länge!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: