Good morning to my readers.

Godmorgon, godmorgon alla läsare, idag är jag också uppe med tuppen. Vi skulle ha hämtat sambons kusin och åkt iväg med honom idag men så blir det tyvärr inte för sambon vart ut ringd nu på morgonen och fick jobba en delad tur. Så vi får tyvärr ta det någon annan dag, men sånt är livet när man jobbar som vikarie.
Men det är bra att han får jobba så att han får in pengar så han överlever.
Och idag är det Söndag, veckorna bara flyger förbi och snart så är April slut. Vad skönt då är vi ännu närmare sommaren.
Tittade på termometern för en liten stund sedan och det var -0,4 grader men det blir nog varmt och skönt under dagen men ändå inte roligt att vakna och se så att det är minus grader. Fast jag vet att våren är här nu ändå för fåglarna sjunger, solen skiner och knopparna har kommit fram på buskar och träd.
Nu ska jag snart göra mig lite frukost och sen ska jag städa lite då jag ändå inte har så mycket att göra.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: