Good morning to you sweethearts

Nu är man vaken igen och idag tog jag en liten sovmorgon. Jag var så trött igår så jag kommer inte ens ihåg att jag har somnat, vet att vi låg och tittade på tv och nästa gång jag slog upp ögonen så var klockan tjugo i tio.
Så nu ska jag ta och äta lite frukost och sen blir det arbetsförmedlingen och få ett papper på skrivet och efter det så blir det föräldragruppen. Och idag är det strålande fint väder, solen skiner, himlen är blå och det är redan 8,4 grader varmt ute så det blir nog jätte varmt och skönt idag skulle jag tro. Så idag blir det nog 3 kvarts byxor bara för att visa att jag tycker det nästan är en sommar dag idag.
Det ska bli roligt med föräldragruppen idag eftersom att vi ska prata om förlossning så det blir nog lärorikt och jag tror att jag kommer få ut mycket av att gå dit och lyssna.
Nu ska jag hugga in på min frukost men ni får en uppdatering lite senare igen ha det så bra så länge!

Kommentarer
Mios gravida mamma

Kul med föräldragrupp.Är det en grupp för enbart unga föräldrar eller för alla åldrar?

2010-04-26 | 10:54:59 BLOGG: http://metrobloggen.se/bessie




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: