Good night and sweet dreams

Jag har bloggtorka för resten av kvällen, kan inte komma på så mycket mera att skriva förutom att maskinen går för fullt och snart så kommer min underbara sambo hem. Och när han kommer hem så blir det en varm dusch, massa mys och sen krypa ner i sängen.
För imorgon så ska man till arbetsförmedlingen och prata om min handlingsplan och jag vet att hon kommer att tjata om att jag borde jobba i sommar men jag menar vem anställer någon som är hög gravid och bara kan jobba kanske 3 veckor? Det är inte sådär jätte många som gör det kan jag tro.
Men jag börjar få ont i ryggen nu så har inte sådär jätte stor lust att sitta här vid datorn. Men vi hörs imorgon igen alla söta läsare.
Sov så gott och dröm sött!

Kommentarer
lisa

verkligen fiin blogg!<3

2010-04-28 | 21:12:37 BLOGG: http://lisamalysjeva.blogg.se/
Mios gravida mamma

Sov gott. Dröm fina drömmar =)

2010-04-28 | 21:19:59 BLOGG: http://metrobloggen.se/bessie




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: