Good night my friends

Nu tänker jag runda av bloggen för idag för snart så börjar CSI och det ska jag se och sen blir det till att gå och lägga sig för att vi ska till barnmorskan imorgon vid halv 10 ch då går man upp vid 7. Och efter det så ska vi till arbetsförmedlingen och sen till Sundsvall och springa i massa affärer och då kan man behöva vara utvilad så att man orkar med det. Men jag ska försöka hinna uppdatera imorgon innan vi ska till barnmorskan.
Jag önskar alla er läsare godnatt och hoppas att ni får sova gott, jag själv ska passa på att sova bort mina tårar och min nedstämdhet.
Vi hörs imorgon alla läsare!

Kommentarer
Veronica - BF 27 Juli ♥

Hoppas du känner dig bättre snart.. Vet hur jobbigt det är med alla dessa hormoner och humörsvängningar. Man gråter utan anledning och man känner sig så nere. Men som tur är så går det över. Kram på dig, hoppas allt är bra med dig och magen!

2010-04-26 | 21:05:23 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: