Hemma från arbetsförmedlingen

Så nu är jag hemma från arbetsförmedlingen igen och det gick väl bra antar jag. Eller ja dom är väl som dom alltid är, tar inte hänsyn till människorna som inte har något jobb utan tänker bara på att få ner statistiken. För hon som jag har hon tyckte att jag skulle söka ett sommar jobb men vem vill anställa en hög gravid tjej som bara kan jobba en månad kanske? För när man jobbar inom vården så ska man inte gärna jobba för mycket innan graviditeten eftersom att det är ett tungt jobb. Sen så ville hon att jag skulle söka en praktik plats inom psykiatrin och visst kan jag skriva till cheferna där och fråga men jag har svårt att tro att de tar in praktikanter. Men fråga kan man alltid göra det värsta som kan hända är att jag får ett nej. Men min handlingsplan förlängdes till den sista Augusti i alla fall så nu ska jag inte behöva gå in på arbetsförmedlingen innan dess och sen i Augusti så kommer jag inte att gå in där heller för jag tänker då inte jobba när jag är i 9:e månaden men det hoppas jag dom kan förstå.
Sen så sa dom väl inte sådär jätte mycket mera som jag kan komma på nu men det är avklarat i alla fall och det är skönt. Men hellst av allt så skulle jag vilja slippa arbetsförmedlingen.
Men nu ska jag gå upp och ta en dusch och sen vara lite social med sambon innan han åker men jag uppdaterar igen sen lite senare.

Kommentarer
BEX

sv; hur har du tänkt att fira Valborg? :)

2010-04-29 | 11:47:27 BLOGG: http://srebecca.blogg.se/
BEX

sv; mysigt :) lite fest med polare!

2010-04-29 | 13:22:58 BLOGG: http://srebecca.blogg.se/
Anna

superfin blogg, följ gärna min med bloglovin :)

2010-04-29 | 13:23:06 BLOGG: http://annalindblomm.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: