Hemma igen och jag är helt slut!

Nu har vi varit en tur till sambons moster och fikat lite och lekt med hans kusin så nu känner jag mig helt slut.
Vi drack kaffe, åt bullar, spelade tv-spel och tittade på film.
Nu värker höften och bebis sparkar för fullt, den är en riktig liten buse. Sätter alltid igång att sparka när man är som mest trött men det gör ingenting för det är så mysigt så.
Imorgon ska vi umgås med sambons kusin eftersom att sambon är som kontaktperson till honom då han har Down syndrom så vi ska hämta upp honom på förmiddagen och är det fint väder så blir det till att vara ute och åka runt till lite fina platser. Så nu ska jag snart krypa ner i sängen så jag orkar vara pigg imorgon men jag får uppdatera igen när jag vaknar. Och ännu en gång förlåt för den dåliga uppdateringen idag men man kan inte alltid skriva 12 inlägg om dagen det hoppas jag ni har överseende med.
Men jag önskar er alla läsare en gdnatt och hoppas att ni får sova så gott och vi hörs imorgon!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: