Im so tired of always being tired.

Nu har jag sovit en stund, jag somnade till när jag låg med huvudet i sambons knä och tittade på Top chef. och det innebär att jag i alla fall har sovit nästan två timmar, skönt men inte så jätte bra. Hoppas att jag kan sova inatt nu så att jag inte är för pigg för det.
Är inne i en svaka nu i graviditeten då jag är som en zombie, känner mig hela tiden. Jag vet att det hör till men ändå så känns det väldigt tråkigt när man inte orkar göra något och bara vill sova. Men jag hoppas att det går över så man får lite mera energi och kan göra lite mera saker och har lite mera lust till saker och ting.
Men som sagt nu känner jag mig utvilad eftersom att jag har sovit i nästan två timmar så klockan 8 blir det att titta på Talang och efter det Modern Family. Sambon är i affären just nu, jag vaknade när han kom och sa hejdå till mig så när han kommer hem så då blir det Fredagsmys♥

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: